چقدر به هشدارهای بدنتان و بیماریها توجه می کنید؟
بدن انسان روشهای خیلی جالبی برای فرستادن علایم هشدار دهنده داره که در واقع اسراری از درون بدن فاش می شود.

درد گردن:
درد گردن زمانی شروع می شود که شما ار دست کسی ناراحت هستید و نیاز دارید تا با بخشش آن فرد در درونتان احساس خوبی پیدا کنید. اگر احساساتی شدید و گردنتان درد گرفت در اون زمان بهتر است تمرکزنتان را روی چیزها و کارهایی که دوست دارید قرار دهید تا مورد تحسین درونی قرار بگیرید تا درد گردنتان مورد تسکین قرار بگیرید.

درد شانه:
درد شانه زمانی بروز میکند که شما زیر فشارهای عاطفی زیادی قرار دارید و مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفتید. برای تسکین درد شانه ها بهتر است احساسات خود را با دوستان و خانواده تان در میان بگذارید تا کمی از بار مسئولیت شما کم شود.

سر درد:
بیشترین عامل سر درد و میگرن، استرس های روزانه است. افرادی که به سر دردهای مزمن مبتلا هستند باید هر روز زمانی زا به خود اختصاص بدهند و در کمال آراش استراحت کنند تا سر درد هایشان از بین برود.

درد بازو و آرنج:
درد بازو و آرنج ریشه در انعطاف ناپذیری شما در زندگی دارد. زمانهایی که شما سعی دارید با اتفاقات و تغییرات طبیعی که برای شما و اطرافیانتان رخ میدهد، مقابله کنید.

درد دست:
دست درد به معای این است که شما، دوستی ندارید و نیاز به دوست خوبی دارید تا بتوانید با او احساساتتان را در میان بگذارید و اوقاتی را با او بگذرانید.

درد فوقانی پشت بدن:
درد پشت در قسمتهای فوقانی میتواند ریشه در عدم حمایت عاطفی داشته باشد. همچنین در صورتیکه احساس کنید از شما قدردانی نمی شود و شما نیاز دارید که با یک شریک یا یک دوست نزدیک صحبت کنید و از او کمک بخواهید.

درد کمر:
در این قسمت نشانه این است که با مشکلات مالی مواجه هستید و به منظور حل این مشکل باید در مدیریت درآمد و خرج و مخارج خود فکری کنید.

درد زانو:
پایین بودن عزت نفس ممکن است باعث ایجاد درد زانو شود به همین دلیل شما باید سعی کنید داوطلبانه در برخی کارها شرکت کنید و کاری را که بر عهده گرفته اید به پایان برسانید و همیشه به یاد داشته باشید که، هیچ کسی کامل نیست.

درد ساق پا:
اگر احساس درد در ساق پا دارید ریشه در تنش عاطفی و استرس زیاد و یا حسادت اطرافیانتان به شما دارد.

درد مچ پا:
اگر اجساس درد در مچ پایتان دارید، ممکن است شما در برهه ای از زمان در زندگی خود تحت فشار قرار گرفته باشید، برای رفع این زمانها بهتر است از کوچکترین چیزها که شما را خوشحال میکند لذت ببرید فقط.

درد کف پا:
افسردگی مهمترین علت درد کف پا است.
در این مواقع بهتر است یک سرگرمی جداب و شاد پیدا کنید و یا یک حیوان خانگی مانند پرندگان به خانه خود ببرید تا با آنها سرگرم شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا دریافت تخفیف و رزرو نوبت
×